Alimente pentru o memorie buna

Alimente pentru o memorie buna

Spanacul Sursa buna de fier si de magneziu, spanacul imbunatateste activitatea cognitiva si ajuta la regenerarea tesutului cerebral. In 100 de grame de spanac se gasesc 79 de mg de magneziu - adica, peste 20% din doza zilnica recomandata.

acum 21 luni (4 Jun 2018)

Pestele gras

Carnea de peste gras - somon, sardine, macrou - , este bogata in grasimi esentiale Omega-3, fiind benefica pentru sanatatea creierului. De asemenea, consumul de peste imbunatateste memoria si scade riscul unui atac vascular cerebral. Dieta pe baza de peste incetineste deteriorarea capacitatilor mentale, prevenind dementa. Pentru o memorie buna, consuma carne de peste de 2-3 ori pe saptamana. Spanacul

Sursa buna de fier si de magneziu, spanacul imbunatateste activitatea cognitiva si ajuta la regenerarea tesutului cerebral. In 100 de grame de spanac se gasesc 79 de mg de magneziu - adica, peste 20% din doza zilnica recomandata. Prin includerea sa in dieta zilnica, previi aparitia tulburarilor de memorie si a bolii Alzheimer.

3 alimente pentru o memorie mai buna

De ce e bine sa mananci orez negru ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro