Alegeri prezidentiale 2014. Victor Ponta: Fata de contracandidati, eu pot spune ce am facut. Ceilalti ma pot critica doar

Mai important insa, pentru turul al doilea, noi vom adresa de pe acum invitatia catre oricine va fi in turul al doilea - nu stiu cine va fi - a organizarii a cel putin trei dezbateri, pentru ca o singura dezbatere in care vorbesti de toate la un loc este destul de greu de urmarit. Obligatoriu candidatii din turul II trebuie sa aiba o emisiune de dezbatere legata de politica externa si securitate nationala, pentru ca asta face presedintele in special, trebuie sa avem o dezbatere legata de sistemul constitutional si politic romanesc si o a treia discutie legata de o viziune economica, la care trebuie sa participe si cel pe care il propui prim-ministru.

acum 113 luni (6 Oct 2014)

Eu am facut un lucru ca prim-ministru de care sunt mandru. De 1 iunie si de 1 decembrie, cladirea Guvernului a fost deschisa publicului. Am de asemenea tricoul lui Giga Hagi si o racheta din partea Simonei Halep.

Ceea ce nu am vazut intr-un birou al unui presedinte sau a unui oficial de rang inalt este harta Romaniei Mari. Probabil o sa primesc niste critici de la Mosvoca, dar este in regula.

Cand presedintele Basescu a castigat cel de-al doilea mandat, am spus ca am o datorie fata de copiii mei sa scap Romania de acest regim. Mi-am spus ca nu trebuie sa cedam. Pana in luna februarie a acestui an mi-am dorit sa am cel mai de succes mandat de premier. A urmat apoi ruperea USL si am luat decizia de a candida pentru functia de presedinte pentru ca stiu ce inseamna Romania. Se poate dezvolta Romania daca exista un pic de unitate. Ca presedinte voi lucra cu cei pe care romanii ii vor considera buni pentru a fi in Guvern.

Daca vrei sa fii presedintele acestei tari, trebuie sa cunosti aceasta tara.

Sunt foarte convins ca noi nu suntem cu nimic mai prejos ca popor. Lucrurile pe care vreau sa le fac ca presedinte nu sunt lucruri stabilite recent. Eu nu ma duc sa ma calific la locul de munca. Candidatii despre care nu stiti mai nimic, ganditi-va ca va dati viata pe mana unui om care a spune ca vrea sa faca bine.

Vreau sa dovedesc in noiembrie ca cei 25 de ani care au trecut de la revolutie nu au trecut degeaba. Imi doresc ca romanii sa poata vota un om care isi doreste un plan pentru Romania, nu un om care vrea o functie. Nu inteleg de ce vrea domnul Iohannis sa plece din Sibiu. Pot sa lucrez alaturi cu cei care mi-au fost alaturi, cat si cu cei care mi-au fost adversari.

E foarte important sa le spui oamenilor ca aceasta tara nu va va taia pensiile sau nu va va inchide spitalele. Fata de ceilalti candidati eu pot spune ce am facut. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro