Airbus vrea sa-si dubleze flota in urmatorii 20 de ani, la peste 40.000 de avioane

Airbus vrea sa-si dubleze flota in urmatorii 20 de ani, la peste 40.000 de avioane

Compania sustine ca in urmatorii 20 de ani, regiunea Asia Pacific urmeaza sa primeasca 41% din livrarile noi, urmata de Europa cu 20% si America de Nord cu 16%. Potrivit ultimelor prognoze Global Market Forecast 2017-2036 ale Airbus, o dublare a flotei comerciale in urmatorii 20 de ani necesita angajarea a 530.000 de piloti si 550.000 de ingineri specializati in mentenanta, motiv pentru care Airbus si-a extins deja reteaua globala de centre de formare de la cinci la 16 in decurs de trei ani.

acum 90 luni (13 Jun 2017)

Compania sustine ca in urmatorii 20 de ani, regiunea Asia Pacific urmeaza sa primeasca 41% din livrarile noi, urmata de Europa cu 20% si America de Nord cu 16%.

Potrivit ultimelor prognoze Global Market Forecast 2017-2036 ale Airbus, o dublare a flotei comerciale in urmatorii 20 de ani necesita angajarea a 530.000 de piloti si 550.000 de ingineri specializati in mentenanta, motiv pentru care Airbus si-a extins deja reteaua globala de centre de formare de la cinci la 16 in decurs de trei ani.

"In aceasta perioada, cresterea numarului persoanelor care calatoresc cu avionul pentru prima data, sporirea veniturilor disponibile pentru calatoriile cu avionul, extinderea turismului, liberalizarea industriei, noile rute si evolutia modelelor de afaceri ale companiilor aeriene determina o cerere de 34.170 pasageri si 730 de aeronave de marfa in valoare totala de 5,3 trilioane de dolari", a informat compania.

Potrivit acesteia, cresterea traficului aerian atinge cele mai inalte cote pe pietele emergente, cum ar fi China, India, restul Asiei si Americii Latine si este aproape dubla fata de prognoza de crestere de 3,2 la suta pe an pe pietele mature, cum ar fi America de Nord si Europa de Vest.

In ceea ce priveste segmentul aeronavelor cu dublu culoar, cum ar fi familia A330, A350 XWB si modelul A380, Airbus prevede o cerere pentru un numar de aproximativ 10.100 de aeronave in valoare de 2,9 trilioane de dolari.

Pe segmentul aeronavelor cu un singur culoar, cum este cazul familiei A320neo, Airbus prognozeaza solicitari pentru un numar de 24.810 de aeronave in valoare de 2,4 trilioane de dolari. "Companiile aeriene care isi maresc capacitatea apeland la cea mai mare aeronava cu un singur culoar, A321, vor gasi si mai multe oportunitati de afaceri cu modelul A321neo care poate parcurge distante de pana la 4000 de mile marine si care se bucura de o eficienta a consumului de combustibil superioara. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro