Adrian Popa, Telekom, la Profit LIVE: Companiile romanesti apeleaza tot mai mult la noi tehnologii care le ajuta sa eficientizeze activitatea

Prezent la Profit Live, Adrian Popa - Product Manager Managementul si Dezvoltarea Produsului in TELEKOM - explica benefiicile utilizarii de servicii de data center si de servicii de infrastructura de Cloud (VPS, Virtual Data Center, Cloud Storage). Dupa ce vad cat de rapid au acces la infrastructura IT si de cate numeroase probleme de administrare scapa, companiile nu se vor mai intoarce niciodata la situatia anterioara, care presupunea achizitionarea de servere, montarea si mentenanta acestora, plus personal specializat", a spus Popa.

acum 88 luni (3 Mar 2017)

Prezent la Profit Live, Adrian Popa - Product Manager Managementul si Dezvoltarea Produsului in TELEKOM - explica benefiicile utilizarii de servicii de data center si de servicii de infrastructura de Cloud (VPS, Virtual Data Center, Cloud Storage).

Numarul firmelor care migreaza catre servicii de cloud este din ce in ce mai mare, pe masura ce acestea inteleg avantajele utilizarii unor astfel de platforme, cum ar fi reducerea costurilor si accesul rapid la date, in conditii de siguranta, a declarat la Profit LIVE Adrian Popa, product manager in cadrul grupului Telekom. Dupa ce vad cat de rapid au acces la infrastructura IT si de cate numeroase probleme de administrare scapa, companiile nu se vor mai intoarce niciodata la situatia anterioara, care presupunea achizitionarea de servere, montarea si mentenanta acestora, plus personal specializat", a spus Popa.

Serviciile de cloud, spune reprezentantul Telekom, elimina o serie de cheltuieli legate de domeniul IT, cum ar fi achizitionarea de servere. Prin trecerea la serviciile de cloud, astfel de cheltuieli nu mai sunt necesare.

Prin tehnologiile de securitate inglobate, riscul de intrerupere a activitatii unui client care utilizeaza servicii de cloud este eliminat. Pentru a scapa de problema, hotelul a platit hackerilor suma de 1.500 de euro pentru deblocarea usilor.

"Suntem primul operator care a pornit de la inceput cu ideea de a avea centre de date distribuite geografic, aspect care ne-a diferentia mult timp in piata. Din punct de vedere al protectiei, un centru de date este mai performant decat o cladire de birouri", a explicat reprezentantul Telekom.

El mai spune ca un client poate sa isi aduca echipamentele intr-un centru de date ale Telekom, conditiile de acces si siguranta fiind foarte ridicate.

"Daca ar fi sa ne raportam la calitatea serviciilor comerciale furnizate, centr... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro