Adevarul Live, 15.00: Secretele unei afaceri romanesti care s-a extins pana in Brazilia intr-un singur an

Adevarul Live, 15.00: Secretele unei afaceri romanesti care s-a extins pana in Brazilia intr-un singur an

Am aflat de la Bogdan Savonea toate detaliile unei extinderi globale pentru un startup pornit de la Bucuresti. Dupa lansarea din noiembrie 2013, au existat destul de multe cereri din destul de multe tari, printre care si Brazilia - o piata mare, in extindere. Strategia pe termen lung Urmatorul pas este America de Nord, la scurt timp urmat de Asia, unde discutiile sunt destul de avansate. Romania a fost o piata de teste, dar tinand cont de specificul produsului, solutia noastra targeta de la inceput America de Nord si Asia. Echipa noastra a mai crescut, a crescut numarul persoanelor care lucreaza pe dezvoltare, pe imbunatatirea produsului, avem si pe cineva pe marketing si pe vanzari, plus ca s-a adaugat si echipa din Brazilia - cinci oameni.

acum 62 luni (2 Oct 2014)

Am aflat de la Bogdan Savonea toate detaliile unei extinderi globale pentru un startup pornit de la Bucuresti. Cum poti sa te extinzi in Brazilia si care sunt provocarile unei piete de acest calibru? De asemenea, am aflat si despre planurile viitoare ale The Pole Society, deja o afacere de succes in Romania.

Cum au reusit in Brazilia

Sunt mai multe piete pe care vrem sa le deschidem. In Brazilia au mers lucrurile destul de rapid, desi din partea lor sunt niste probleme tehnice. Dupa lansarea din noiembrie 2013, au existat destul de multe cereri din destul de multe tari, printre care si Brazilia - o piata mare, in extindere. Vom atinge cam 70% din piata de acolo, incepe Bogdan Savonea. De exemplu, 4G nu exista in Brazilia. O alta problema au fost solutiile de content management pentru retelele care opereaza aceste panouri. Interesul pentru interactivitate si apetitul pentru aceste solutii este imens. Am avut ocazia sa discut cu o parte dintre cei interesati si erau foarte entuziasmati, chiar mai mult ca noi. Noi luasem in calcul mai multe variante de colaborare. Lucrand pe partea de outdoor sunt niste conditii legale mari si diferite de la tara la tara, inclusiv in UE. Pe Brazilia, partenerii au infiintat o companie locala, operand aplicatia pe plan local. Este bazat pe revenue share, un model destul de clasic. Asa ca partenerii au fost o solutie mai buna, decat sa intram noi direct acolo. Noi intretinem platforma, ei se ocupa de reprezentare, de vanzari, adauga Savonea. Avem intelegeri cu cateva agentii de publicitate, pe gustul nostru. Plus ca, o data cu update-ul pe care il vom face spre finalul lunii, vom lansa si parteneriatul cu bilet.ro. Cel static isi pierde rostul, este de parere Bogdan. Am fost chemati, de multe ori, am prezentat, am gasit idei... Cert e ca, la inceput, a fost destul de greu pentru multi sa inteleaga aplicatia. Acum lucrurile stau mult mai bine, si cererile pentru functiile aplicatiei sunt mult mai intens... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro