A1: pacaleala n-a tinut

La capătul a patru ani de lucrări şi după plata a 600 de milioane de lei, fără TVA, sumă provenită in mare parte din fonduri europene, romanii sunt obligaţi să se intoarcă acolo de unde au pornit, anume la utilizarea DN1 drept singura cale de acces spre graniţa de vest. "Perioada de inchidere a circulaţiei este de aproximativ o lună şi jumătate, in funcţie şi de condiţiile meteorologice", au spus zilele trecute oficiali ai CNADNR intr-un comunicat de presă. Potrivit informaţiilor oferite ziarului "Romania liberă" de ingineri care cunosc proiectul, remedierile vor consta in inlocuirea stratului de fundare a autostrăzii pe o lungime ce ar putea ajunge la 5 kilometri, in condiţiile in care acest strat de fundare se află la 3-4 metri adancime.

acum 82 luni (7 Sep 2015)

Constructorul lotului 3 din autostrada Sibiu-Orăştie va fi obligat să inlocuiască pămantul prost de umplutură folosit, cauza apariţiei fisurilor in autostradă. Folosirea acestuia ar fi urmat să asigure constructorului profiturile făramiţate de intarzieri, lucrările masive de consolidare efectuate.

La capătul a patru ani de lucrări şi după plata a 600 de milioane de lei, fără TVA, sumă provenită in mare parte din fonduri europene, romanii sunt obligaţi să se intoarcă acolo de unde au pornit, anume la utilizarea DN1 drept singura cale de acces spre graniţa de vest. Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din Romania (CNADNR) a inchis ieri circulaţia pe sectorul de autostradă cuprins intre nodul rutier Sălişte (km 270) şi nodul rutier Cunţa (km 292) in vederea efectuării lucrărilor de reparaţie.

Citește și: Cum explică CNADNR inchiderea autostrăzii Orăștie-Sibiu după doar 10 luni

Reamintim că sectorul 3, aflat in construcţie la firma italiană Impregilo, actuală Salini, şi a cărui contract a fost semnat in mai 2011, a fost deschis in 14 noiembrie 2014 cu doar două zile inainte de alegerile prezidenţiale. "Perioada de inchidere a circulaţiei este de aproximativ o lună şi jumătate, in funcţie şi de condiţiile meteorologice", au spus zilele trecute oficiali ai CNADNR intr-un comunicat de presă. "Apariţia şi evoluţia defectului (crăpătura) de la km 275+650 nu s-a cauzat unui fenomen de alunecare a terenului, ci unei tasări structurale pricinuită de execuţia necorespunzătoare a lucrărilor la corpul autostrăzii, in perioada 2012-2013", a adăugat compania.

Potrivit informaţiilor oferite ziarului "Romania liberă" de ingineri care cunosc proiectul, remedierile vor consta in inlocuirea stratului de fundare a autostrăzii pe o lungime ce ar putea ajunge la 5 kilometri, in condiţiile in care acest strat de fundare se află la 3-4 metri adancime. Un raport al... Citeste intreg articolul pe romanialibera.ro