A patra companie privata care opereaza pe rutele societatii de stat. CFR Calatori are concurenta si pe ruta Bucuresti-Arad

Alte trei companii private sufla in ceafa operatorului de stat Astra Vagoane Calatori nu este prima companie care concureaza CFR Calatori, insa este vorba de cea mai mare distanta pe care trenurile de stat si private vor circula in paralel, avand in vedere ca de la Bucuresti la Arad sunt 621 km pe calea ferata. Dupa ce a inceput cu preluarea unor linii ferate de la compania de infrastructura CFR SA, pe care a introdus propriile trenuri, Regiotrans a intrat, acum mai bine de zece ani, si pe rute de lung parcurs, la concurenta cu CFR Calatori, asa cum Romania libera a anuntat in premiera la vremea respectiva.

acum 92 luni (6 Jan 2017)

Dupa Regiotrans, Softrans si Transferoviar, si Astra Vagoane Calatori Arad va incepe sa opereze trenuri de de lung parcurs, chiar din aceasta luna.

Din a doua parte a lunii in curs cei care vor sa ajunga de la Bucuresti la Arad vor avea alternativa la societatea de stat CFR Calatori.

Cum aceasta nu a mai cumparat de mult vagoane noi produse la Arad, omul de afaceri Valer Blidar a decis sa-si faca propriul tren, pe care sa-l puna pe sinele din Romania, el fiind operat de compania Astra Trans Carpatic. Initial, garnitura va fi compusa din patru vagoane: unul de dormit, doua cusete si un vagon clasa", a declarat pentru "Romania libera" Valer Blidar, care a precizat ca pretul biletelor nu va fi mai mare decat cel practicat de CFR Calatori. Omul de afaceri aradean spune ca, in plus, calatorii de la cuseta vor primi gratuit apa si cafea, iar cei de la vagonul de dormit vor servi si o gustare, toate incluse in pretul biletului.

Vagoanele produse la Arad sunt noi si beneficiaza de toate facilitatile, inclusiv fiecare cabina de la vagonul de dormit este dotata cu dus propriu.

Alte trei companii private sufla in ceafa operatorului de stat

Astra Vagoane Calatori nu este prima companie care concureaza CFR Calatori, insa este vorba de cea mai mare distanta pe care trenurile de stat si private vor circula in paralel, avand in vedere ca de la Bucuresti la Arad sunt 621 km pe calea ferata.

Prima companie care a facut concurenta operatorului feroviar de stat este Regiotrans Brasov, fondata de oamenii de afaceri Costel Comana (care s-ar fi sinucis acum doi ani in toaleta unui avion din Costa Rica) si Iorgu Ganea. Dupa ce a inceput cu preluarea unor linii ferate de la compania de infrastructura CFR SA, pe care a introdus propriile trenuri, Regiotrans a intrat, acum mai bine de zece ani, si pe rute de lung parcurs, la concurenta cu CFR Calatori, asa cum Romania libera a anuntat in premiera la vremea respectiva.

Un alt opera... Citeste intreg articolul pe romanialibera.ro