A comandat niste produse. A avut un soc cand a deschis pachetul

A comandat niste produse. A avut un soc cand a deschis pachetul

Promisiune de despagubire nerespectata Vazand ca nu primeste un alt raspuns decat acela ca situatia lui este analizata in continuare, ieseanul a inceput sa insiste la reprezentantii firmei de curierat pentru rezolvarea problemelor.

acum 123 luni (15 Sep 2014)

"Vinerea trecuta, pe 5 septembrie, am primit comanda facuta cu o zi inainte pentru un amplificator si un tuner de pe internet, din Oradea. Produsele au fost trimise cu ..., ele erau intacte la plecare, asa cum se vede si din poze, dar la Iasi amplificatorul a ajuns spart in coltul din dreapta jos.

Promisiune de despagubire nerespectata

Vazand ca nu primeste un alt raspuns decat acela ca situatia lui este analizata in continuare, ieseanul a inceput sa insiste la reprezentantii firmei de curierat pentru rezolvarea problemelor. Abia cand le-a transmis acestora ca va face o sesizare catre oficiile de protectia consumatorilor, reprezentantii firmei s-au oferit sa plateasca o parte din bani. ... Citeste intreg articolul pe realitatea.ro