9 sfaturi pentru eficienta si productivitate maxima la locul de munca

9 sfaturi pentru eficienta si productivitate maxima la locul de munca

Fiecare zi la birou inseamna sedinte, telefoane, mesaje text, alerte prin e-mail si multe sarcini pe care ar trebui sa le duci la bun sfarsit pana la finalul zilei. Planificati-va lista de sarcini Nu supraestimati numarul de lucruri pe care le puteti face intr-o zi.

acum 81 luni (5 Oct 2017)

Fiecare zi la birou inseamna sedinte, telefoane, mesaje text, alerte prin e-mail si multe sarcini pe care ar trebui sa le duci la bun sfarsit pana la finalul zilei. Energia ne este adesea consumata de toate deciziile pe care trebuie sa le luam.

Pentru a fi cat mai productivi va oferim cateva sfaturi esentiale care va vor ajuta sa atingeti nivelul de eficienta dorit: Prioritizarea

Prioritizati si faceti doar ceea ce este important. Planificati-va lista de sarcini

Nu supraestimati numarul de lucruri pe care le puteti face intr-o zi. In loc sa creati o lista lunga si sa fiti frustrati ca nu terminati, incercati sa treceti activitatile care nu suporta amanare. Renuntati la multitasking

Incercarea de a face mai multe lucruri simultan poate duce la ineficienta. Stabiliti o limita de timp tuturor intalnirilor

Setati un obiectiv si o limita de timp pentru toate intalnirile echipei. De obicei, sunt recomandate intalnirile de o ora pentru o eficienta maxima. Si chiar asa, incercati sa intervale de timp pentru activitatle si subiectele pe care le veti aborda. Puteti sa strangeti oamenii in sala de sedinte pentru o intalnire fulger, dar clarificati lucrurile urgente si nu transformati aceste sesiuni in intalniri lungi. Nu lasati e-mailurile sa va manance timpul

Nu actualizati sau verificati mesajele noi si nu pastrati e-mailul deschis tot timpul. Nu uitati de pauze

Poate suna nerezonabil, dar pauzele programate pot ajuta la imbunatatirea concentrarii. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro