8 greseli care te impiedica sa te trezesti energic si odihnit dimineata

8 greseli care te impiedica sa te trezesti energic si odihnit dimineata

Efectul acestuia dureaza 5 ore, deci ar fi mai bine sa renuntati la pizza, prajituri si cartofi cu 5 ore inainte de a va baga la somn si sa le inlocuiti cu alimente mai usoare, cum ar fi iaurtul sau carnea cu un continut scazut de grasimi. Faceti un dus fierbinte chiar inainte de culcare O baie calda va va ajuta sa va relaxati si sa adormiti usor, dar nu trebuie facuta chiar inainte de a merge la culcare.

acum 79 luni (6 Sep 2017)

Deseori dam vina pe stres si pe agitatia zilnica fara sfarsit, dar uneori cauzele oboselii de dimineata sunt destul de diferite, scrie BrightrSide.me

Printre acestea se numara: Lipsa unui program de somn

Vietile noastre sunt in concordanta cu ritmul circadian (cunoscut si ca ceasul biologic). Mergand la culcare la ore diferite in fiecare noapte, rupem acest ciclu, lucru care poate duce la somnolenta si oboseala. Este bine sa va obisnuiti sa va culcati la aceeasi ora in fiecare noapte. Mai mult somn in weekend

Daca dormiti 5-6 ore pe noapte in timpul saptamanii, iar in weekend va place sa prelungiti timpul petrecut in pat, din nou rupeti ritmul biologic al corpului. Pentru a evita acest lucru, incercati sa nu modificati timpul de trezire cu mai mult de o ora. Tulburarile de somn cresc riscul aparitiei obezitatii, a diabetului de tip 2 si a bolilor cardiovasculare. Amanarea alarmei

15 minute de amanare a alarmei nu va vor ajuta cu nimic. Puteti cadea in faza de somn adanc si va veti simti mult mai obositi la trezire. Cel mai bine este sa va setati alarma pentru ora la care chiar trebuie sa va ridicati din pat si sa va antrenati vointa. Lumina in camera

Daca ochii capteaza lumina, corpul suprima productia de melatonina, ceea ce poate duce la tulburari de somn. Consumul de alimente dulci sau care contin amidon inainte de somn

Mancatul inainte de somn este daunator nu doar pentru corp, ci si somnului. Efectul acestuia dureaza 5 ore, deci ar fi mai bine sa renuntati la pizza, prajituri si cartofi cu 5 ore inainte de a va baga la somn si sa le inlocuiti cu alimente mai usoare, cum ar fi iaurtul sau carnea cu un continut scazut de grasimi. In schimb, o camera ingrijita si un pat facut cu lenjerie proaspat spalata si parfumata va stimuleaza sa mergeti la culcare mai devreme. Faceti un dus fierbinte chiar inainte de culcare

O baie calda va va ajuta sa va relaxati si sa adormiti usor, dar nu trebuie ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro