6 reguli de aur ca sa faci cumparaturi sanatoase

6 reguli de aur ca sa faci cumparaturi sanatoase

De exemplu, culoarea rosie sau purpurie a unor vegetale este data de antocianine, care previn cancerul de colon, potrivit unui studiu realizat de cercetatorii Universitatii de Stat din Ohio. Apa, cafea si ceai Si rafturile de bauturi ofera cateva sute de optiuni, dar in caruciorul tau de cumparaturi ar trebui sa fie loc doar pentru optiunile simple si sanatoase: apa, cafea si ceai.

acum 71 luni (5 Nov 2014)

Magazinele alimentare sunt printre cele mai inselatoare locuri din lume, iar asta din cauza ethichetelor neclare sau mincinoase, care pacalesc oamenii ca fac alegeri sanatoase. Aceste magazine sunt pline, de asemenea, cu multe produse ispititoare si deloc sanatoase.

"Poti gasi chiar si 30 de sortimente de inghetata sau 40 de semipreparate pentru cina. Alegerile depind de noi", spune Kristin Kirkpatrick, dietetician si directorul sectiei de nutritie de la Cleveland Clinic Wellness Institute, citat de publicatia americana "The Huffington Post". Ar trebui sa ai 5 culori in carucior

Cand nu ai un carucior de cumparaturi colorat (ne referim la legume si fructe, nu la ambalaje), inseamna ca din alimentatia ta lipsesc nutrienti importanti. De exemplu, culoarea rosie sau purpurie a unor vegetale este data de antocianine, care previn cancerul de colon, potrivit unui studiu realizat de cercetatorii Universitatii de Stat din Ohio.

Pentru a-ti asigura necesarul de vitamine si minerale, cumpara cel putin trei legume si fructe proaspete, de sezon si alte trei congelate. Evita tot ce are mai mult de patru ingrediente

Nu este deloc usor sa alegi produsele sanatoase din cele cateva sute pe care le ai la dispozitie intr-un magazin. Kristin Kirkpatrick mizeaza pe o regula simpla: nu cumpara niciun aliment care are mai mult de patru ingrediente pe eticheta. Alimentele "interzise": o singura portie

Aproape ca nu exista persoana care sa nu cedeze tentatiei de a pune in carucior alimente nesanatoase. Daca nu te poti abtine, incearca macar sa alegi un singur produs alimentar de acest fel si intr-o cantitate nu mai mare de o portie. De exemplu, ia o punga mica de chipsuri in locul uneia mari si o singura prajitura in loc de un platou. Toti carbohidratii trebuie sa provina din cereale integrale

O regula foarte simplu de urmat: cauta etichetele de paine... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro