5 obiceiuri zilnice care cresc nivelul de energie: cum sa dezvolti muschii creierului

5 obiceiuri zilnice care cresc nivelul de energie: cum sa dezvolti muschii creierului

Cu totii cunoastem macar o persoana care se trezeste odata cu soarele, ajunge la sala de sport inainte de ora 8 si este mereu in cautatrea unei noi aventuri dupa ce pleaca de la serviciu. Dr. Roher a experimentat contactul vizaul si cel fizica in timpul comunicarii, dar spune ca cel mai bun mod de a-ti depasi anxietatea sociala si de a deveni confortabil in comunicarea cu strainii este apropierea de oameni.

acum 64 luni (20 Jul 2017)

Cu totii cunoastem macar o persoana care se trezeste odata cu soarele, ajunge la sala de sport inainte de ora 8 si este mereu in cautatrea unei noi aventuri dupa ce pleaca de la serviciu. Huffingtonpost.com a intervievat cateva persoane extra-energice pentru a primi sfaturi cu privire la cresterea nivelului de energie: Aveti grija la alimentatie

Verificati-va dieta. Daca majoritatea alimentelor consumate sunt procesate si pline de zahar sau daca sariti mesele importante, cum ar fi micul dejun, in incercarea de a pierde in greutate, ati gasit vinovatul pentru lipsa energiei.

"Trebuie sa aveti intotdeauna un mic dejun echilibrat care sa va ofere energie si sa echilibreze nivelul zaharului din sange", spune Alyssa Cohen, blogger dietetician. Este mai bine sa mancati un mic dejun bogat in carbohidrati buni, cum ar fi cerealele integrale, legumele si fructele cu amidon, si sa le combinati cu unele proteine si grasim", mai spune Cohen. Am incercat sa-mi pastrez punctul de vedere si sa dau oamenilor spatiu pentru a se exprima".

Dr. Roher a experimentat contactul vizaul si cel fizica in timpul comunicarii, dar spune ca cel mai bun mod de a-ti depasi anxietatea sociala si de a deveni confortabil in comunicarea cu strainii este apropierea de oameni. Lucrati muschii creativi

Miscarea este o modalitate eficienta de a va incepe ziua, dar daca nu puteti sa va miscati corpul imediat dupa ce v-ati trezit, incercati sa lucrati cu un alt muschi important: creierul.

"Pentru a va ajuta sa faceti saltul, va recomand sa faceti ceva creativ imediat dupa ce va treziti", spune Gene Caballero, un instructor personal certificat in psihologie. Este ca un antrenament mintal complet care mi-a inlocuit cafeaua de dimineata si m-a ajutat sa fiu mai productiv pe parcursul zilei". Beti multa apa

Suna simplu, dar extrem de multi oameni sufera de oboseala din ca... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro