Temperaturi foarte scazute: utilizarea motorinei de iarna este foarte importanta
Utilizarea unui carburant adecvat sezonului geros are un rol extrem de important, mai ales in cazul motoarelor ce functioneaza pe baza de motorina Motorina de iarna EVO Diesel distribuita de MOL Romania contine aditivi care asigura functionarea corecta a motorului chiar si la - 35?C In paralel cu folosirea unui carburant de calitate, mai exista o serie de metode practice pentru evitarea problemelor de pornire a motoarelor in timpul iernii Utilizarea unui carburant adecvat sezonului geros joaca un rol extrem de important, mai ales in cazul motoarelor ce functioneaza pe baza de motorina.
Utilizarea unui carburant adecvat sezonului geros are un rol extrem de important, mai ales in cazul motoarelor ce functioneaza pe baza de motorina Motorina de iarna EVO Diesel distribuita de MOL Romania contine aditivi care asigura functionarea corecta a motorului chiar si la - 35?C In paralel cu folosirea unui carburant de calitate, mai exista o serie de metode practice pentru evitarea problemelor de pornire a motoarelor in timpul iernii
Utilizarea unui carburant adecvat sezonului geros joaca un rol extrem de important, mai ales in cazul motoarelor ce functioneaza pe baza de motorina. Este cunoscut ca acest tip de carburant este mai sensibil la temperaturi scazute decat benzina, intrucat contine, prin natura sa, parafina. Aceasta substanta se poate cristaliza la temperaturi foarte scazute, ducand la blocarea sistemului de alimentare a motorului.
Motorina de iarna distribuita de MOL Romania contine aditivi care asigura functionarea corecta a motorului chiar si in cazul temperaturilor extrem de scazute. De exemplu, motorina premium EVO Diesel de iarna are o limita de filtrabilitate care permite functionarea motorului chiar si la - 35?C. Reteta speciala si pachetul de aditivi din compozitia EVO Dieselde iarna au fost dezvoltate in urma testarii in laboratoare independente, in scopul optimizarii functionarii celor mai moderne motoare.
In paralel cu folosirea unui carburant de calitate, mai exista si alte metode practice la care soferii pot recurge pentru evitarea problemelor de pornire a motoarelor in timpul iernii:
Astfel, este recomandata umplerea rezervorului cu carburant, atunci cand este posibil, deoarece o cantitate mai mare de carburant se raceste mai lent iar un rezervor plin nu mai ofera spatiu pentru crearea de condens.
De asemenea, in conditii de ger motorul trebuie pornit periodic. De asemenea, soferii vor verifica/inlocui frecvent, mai ales in timpul se... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro