Radio 21 isi schimba denumirea: care este motivul si cum se numesc noile emisiuni

Radio 21 isi schimba denumirea: care este motivul si cum se numesc noile emisiuni

"Radio 21 a fost obligat sa-i infrunte pe cei care i-a creat" Totodata, esecul este pus si in seama lipsei unei televiziuni in cadrul grupului, ceea ce a facut cuplurile de succes lansate de Radio 21, Huidu si Gainusa, precum si Morar si Buzdugan, sa se orienteze spre alte institutii media si sa se transforme in concurenti ai postului-mama.

acum 88 luni (14 Dec 2016)

CNA a aprobat in sedinta de marti noua denumire si modificarea actionariatului cu majoritate de voturi, in urma caruia Lagardere Active Radio International SAS din Franta, care pana acum avea 20% din societate, va deveni actionar unic. Motivul schimbarii: audientele slabe din ultimii ani In documentul depus la CNA, in care se motiveaza necesitatea transformarii postului, se arata ca cum Radio 21, lansat la inceputul anilor '90, a ajuns din lider absolut de audienta, cu 500.000 de ascultatori in Bucuresti si 1,5 milioane in urban, sa numere acum mai putin de 100.000 de ascultatori in Bucuresti si sub 500.000 in urban. "Demersul pentru care facem aceasta solicitare este acela ca in urma unei evolutii dezastruoase din punctul de vedere al audientei si al cifrei de afaceri a postului Radio 21 din 2008 pana in prezent, grupul a decis sa aduca un brand international in Romania - grupul Virgin Radio. Ne bazam pe faptul ca o experienta similara a fost incercata la Paris cu un alt radio din grupul Lagardere, functioneaza si speram sa se intample la fel si in Romania. "Radio 21 a fost obligat sa-i infrunte pe cei care i-a creat" Totodata, esecul este pus si in seama lipsei unei televiziuni in cadrul grupului, ceea ce a facut cuplurile de succes lansate de Radio 21, Huidu si Gainusa, precum si Morar si Buzdugan, sa se orienteze spre alte institutii media si sa se transforme in concurenti ai postului-mama. "Este radioul care a lansat cele mai de succes emisiuni de matinal din Romania: aici s-au format si s-au dezvoltat cuplurile Serban Huidu si Mihai Gainusa, precum si Mihai Morar si Daniel Buzdugan. Dar lipsa unei televiziuni in cadrul grupului, dubsata de nevoia de dezvoltare a celor patru realizatori a facut ca acestia sa aleaga alte institutii media, unde au putut lansa si emisiuni TV de succes. Formatul si grila de programe Virgin Radio Postul va ramane cu acelasi format CHR (Contemporary Hit Radio) si va targeta persoane cu varste intre 15 si 29 de ani . "Virgin Radio se... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro