Opt tendinte in comunicare pentru 2016

Campaniile sociale, continutul video, comunicarea personala si viteza de reactie se numara printre tendintele consemnate de un studiu care identifica opt tendinte in comunicare pentru 2016, dat publicitatii recent de Grayling. Grayling aminteste ca Buzzfeed, un site de succes de data recenta, obtine peste doua miliarde de afisari lunar numai din continut video, iar 62 la suta dintre tinerii cu varste intre 18 si 24 de ani ar cumpara un produs sustinut de un vlogger (autor de video pe YouTube). De la grupurile de WhatsApp la conturile private de Facebook, astfel de modalitati de propagare a mesajului insumeaza nu mai putin de 70% din distributia pe retele sociale in momentul de fata.

acum 100 luni (21 Dec 2015)

Campaniile sociale, continutul video, comunicarea personala si viteza de reactie se numara printre tendintele consemnate de un studiu care identifica opt tendinte in comunicare pentru 2016, dat publicitatii recent de Grayling.

Studiul - "8PENTRU16 Tendinte in comunicare" - a fost realizat de Grayling, companie de relatii publice cu peste 50 de filiale in SUA, Europa, Africa, Orientul Mijlociu si Asia, si sumarizeaza comunicarea de brand in 2016. Branduri care inteleg

Tehnologia si retelele sociale au schimbat rolul traditional al marcilor comerciale, care sunt percepute tot mai mult ca actori ai vietii de zi cu zi. Studiul Grayling afirma ca in SUA marcile care promoveaza consumul responsabil au avut o crestere de 9 la suta in ultimii trei ani, iar cheltuielile globale cu astfel de produse se ridica la 400 de miliarde de dolari. Analisti ai propriei existente

Sub titlul de "Life Analysts", Grayling grupeaza predilectia consumatorilor de a-si folosi propriile date personale pentru decizii referitoare la achizitia de produse si branduri. Este vorba, pe de o parte, despre datele in posesia carora se afla retelele sociale si alte site-uri unde avem cu totii conturi personale, dar si despre dispozitivele care masoara diferite constante fiziologice - de la monitorizarea bolilor la bratari de fitness. Video Killed the Radio Star

Dictonul este interpretat de autorii studiului in sensul ca 2016 va fi anul in care continutul video se va generaliza, avand in plus puterea de a influenta deciziile consumatorilor. Grayling aminteste ca Buzzfeed, un site de succes de data recenta, obtine peste doua miliarde de afisari lunar numai din continut video, iar 62 la suta dintre tinerii cu varste intre 18 si 24 de ani ar cumpara un produs sustinut de un vlogger (autor de video pe YouTube). Inapoi la origini (Return to first principles)

Sub acest titlu, autorii studiului grupeaza un numar de comportamente care pun in discutie uzantele de marketi... Citeste intreg articolul pe romanialibera.ro