La cati oameni au ajuns mesajele Romania TV si Antena 3 din timpul protestelor: audiente de top 5

La cati oameni au ajuns mesajele Romania TV si Antena 3 din timpul protestelor: audiente de top 5

RTV a tinut in fata micilor ecrane, in fiecare minut din intervalul orar 18.00-24.00, aproape un milion de persoane duminica seara, cand zeci de mii de romani au iesit in strada pentru a-si exprima dezacordul fata de proiectele de Ordonante de Urgenta privind gratierea si modificarea Codului Penal.

acum 87 luni (23 Jan 2017)

RTV a tinut in fata micilor ecrane, in fiecare minut din intervalul orar 18.00-24.00, aproape un milion de persoane duminica seara, cand zeci de mii de romani au iesit in strada pentru a-si exprima dezacordul fata de proiectele de Ordonante de Urgenta privind gratierea si modificarea Codului Penal.

Televiziunea controlata de afaceristul si omul de afaceri Sebastian Ghita, dat in urmarire internationala, s-a clasat pe locul doi la nivel national si urban si pe locul cinci pe segmentul comercial, format din persoane cu varste cuprinse intre 18 si 45 de ani.

Potrivit cifrelor publicate de site-ul Paginademedia.ro, Romania TV, care a catalogat manifestatiile drept o lovitura de stat, a insinuat ca presedintele Klaus Iohannis a scos oamenii in strada si chiar a anuntat ca protestatarii au fost platiti cu 100 de lei, iar cei care aveau caini cu 30 de lei in plus, a fost pe locul doi in clasamentul audientelor de la nivelul intregii tari.

Si Antena 3, care a vorbit de "o lovitura de stat in desfasurare", i-a acuzat pe unii protestatari de comportament huligan si a facut asocieri intre tragedia din Colectiv si incendiul din Bamboo, sustinand ca acesta din urma a fost facut "dupa aceeasi reteta", s-a bucurat de audiente bune, la nivel national fiind pe locul cinci, cu 657.000 de telespectatori.

Celelalte statii de stiri au avut audiente dupa cum urmeaza: Realitatea TV - 214.000 de telespectatori (locul 8), B1 TV - 170.000 de telespectatori (locul 10) si Digi 24 - 130.000 de telespectatori (locul 14).

Posturile de stiri au cazut mai jos in top pe targetul comercial, al persoanelor tinere, Romania TV fiind urmarita de 97.000 de persoane, iar Antena 3 de 92.000. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro