Jocurile care ne-au facut copilaria mai frumoasa: sotron, magarus sau lapte gros
Magarusul - Un joc foarte distractiv ce consta in pasarea mingii de la un jucator la altul, fara ca persoana din mijloc, "magarusul", sa o prinda sau sa o atinga. Sotron - Poate cel mai reprezentativ joc al copilariei, jucat in general de fete, dar la care se angrenau si baietii care voiau sa convinga fetele ca pot strabate intr-un picior patratelele desenate si numerotate pe asfalt sau pamant. Participantii trebuie sa se prinda de maini si sa isi incalceasca mainile si picioarele intre ei, dupa care sa comunice astfel incat sa se descalceasca si sa ajunga la forma initiala. Si la acest joc este nevoie de doua echipe, dar si de un jucator care sa fie "pernuta", adica sa stea rezemat de un zid/copac.
Magarusul - Un joc foarte distractiv ce consta in pasarea mingii de la un jucator la altul, fara ca persoana din mijloc, "magarusul", sa o prinda sau sa o atinga. In cazul in care face asta, cel care o pierde devine "magarus".
Sotron - Poate cel mai reprezentativ joc al copilariei, jucat in general de fete, dar la care se angrenau si baietii care voiau sa convinga fetele ca pot strabate intr-un picior patratelele desenate si numerotate pe asfalt sau pamant. Competitorii trebuie sa arunce cu o piatra in fiecare dintre casute, sa parcurga fiecare casuta intr-un picior pentru a recupera piatra si sa se intoarca fara a atinge vreo linie, dupa care sa o arunce catre un numar superior. Castiga cine reusleste primul sa arunce piatra in toate casutele, sa o recupereze de fiecare data si sa ajunga la start.
Matele incurcate - Un joc simplu, care nu necesita niciun fel de material, ci doar multi copii descurcareti. Participantii trebuie sa se prinda de maini si sa isi incalceasca mainile si picioarele intre ei, dupa care sa comunice astfel incat sa se descalceasca si sa ajunga la forma initiala. - Un joc foarte antrenant in care o persoana sta cu fata la un zid/gard si rosteste numele jocului, timp in care copiii care se afla in spatele lui se misca spre zid. Dupa ce termina de rostit "1,2,3, la perete stop!", cel care se afla cu fata la zid se intoarce repede pentru a-i surprinde pe copiii care inca nu s-au oprit si ii trimite inapoi la linia de start. Primul jucator care scapa de vigilenta celui care numara si reuseste sa atinga peretele fara sa fie vazut miscandu-se va trece cu fata la perete. Pe rand, jucatorii vor trebui sa parcurga anumite trasee spre "casa" adversarilor fara a fi impinsi de acestia afara din zona delimitata, scopul fiind acela de a atinge frunza plasata in coltul cel mai departat. Sunt si spatii special amenajate pe parcursul traseului, care le ofera imunitate celor care il ocupa, adica nu pot... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro