Cu ce logo intra Clujul in batalia pentru titlul de Capitala Culturala Europeana 2021

Cu ce logo intra Clujul in batalia pentru titlul de Capitala Culturala Europeana 2021

Camelia Stefania Imbuzan (32 de ani) este clujeanca al carui logo va fi imaginea oficiala a Clujului in cursa pentru titlul de CCE. Ca si forma, am observat ca centrul orasul e impartit in noua mari segmente, unde centrul e Piata Avram Iancu de unde a rezultat si forma", este de parere castigatoarea concursului (in foto de mai sus, credit foto: pagina de Facebook a agentiei Vitrina). Motto: "Servus 2021" Cea mai noua campanie de sustinere a candidaturii Clujului pentru Capitala Culturala Europeana: "#ClujulMerita" Ce oportunitati de business aduce titlul de Capitala Europeana a Tineretului 2015 obtinut de Cluj-Napoca

acum 115 luni (8 Sep 2014)

Camelia Stefania Imbuzan (32 de ani) este clujeanca al carui logo va fi imaginea oficiala a Clujului in cursa pentru titlul de CCE. Proiectul sau a fost declarat luni, 8 septembrie, castigator in urma concursului organizat de Asociatia Cluj Capitala Culturala Europeana 2021. Proiectul castigator reuseste sa fie o imagine puternica, dinamica si subtila", a afirmat, la evenimentul in care a fost anuntat castigatorul concursului, Florin Morosanu, presedintele Asociatiei Cluj Capitala Culturala Europeana 2021.

Juriul concursului a fost format din Ioan Sbarciu (presedintele juriului), Vasile Dancu, Timotei Nadasan, Istvan Szakats, Catalin Stefanescu, Camil Tulcan, Bencze Laszlo, Willy Cristea si publicul care a votat online.

"Proiectul se detaseaza prin subtilitatea si coerenta cu care incorporeaza elementele specifice ale conceptului, dar si ale orasului, intr-o forma ce sugereaza multiplele sale insusiri. Totodata, el reuseste sa fie o imagine puternica, o structura dinamica si sa pastreze un rest mereu de deslusit, care ii sporeste forta", au spus acestia, luni, 8 septembrie, intr-o conferinta de presa in care au anuntat proiectul castigator.

Ei au hotarat ca acest logo sa fie castigator, desi, in opinia publiciului, care a votat online, lucrarea Cameliei Imbuzan, s-a situat pe locul al 5-lea.

Explicatia conceptului logo-ului:

"Am cautat sa nu fie o identitate vizuala care sa fie foarte comuna, am vrut sa aiba personalitate, sa personalizeze evenimentul pentru orasul nostru si pentru Europa. Am avut foarte multe lucrari care nu am fost foarte multumiti de nivelul lor, au fost multe lucrari pe care le-am considerat naive, nefinisate, lucrari care nu au pornit de la un proiect, care nu individualizau Cluj- Capitala Culturala Europeana. Majoritatea lucrarilor au fost destul de nefinisate, am avut 17 lucrari ale unui singur autor, e greu sa crezi ca un ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro