"Cerem modernizarea drumului Brasov-Bacau". Moldovenii ii cer premierului Dacian Ciolos o sosea moderna intre Transilvania si Moldova, pana in 2018
Petitie online: "CEREM MODERNIZAREA DRUMULUI DN11(E574) BRASOV-ONESTI-BACAU Destinatar: Primul-Ministru al Guvernului Romaniei DOMNULE PRIM MINISTRU AL GUVERNULUI ROMANIEI, Ne adresam in numele a sute de mii de bacauani si a milioane de romani a caror activitate si existenta sunt afectate de calitatea drumului national DN 11 . DN11 sau E 574 ,pentru ca are si rang de drum european, este un drum national care leaga Municipiul Brasov de Municipiul Bacau pe traseul Brasov- Onesti- Bacau si are o lungime totala de 179 de kilometri.
Cu trimitere la aniversarea a 100 de ani de la Unire, persoana care a realizat petitia online, adresata lui Dacian Ciolos, cere ca pana in 2018, Moldova si Transilvania sa fie legate de o sosea demna de secolul 21.
Petitie online: "CEREM MODERNIZAREA DRUMULUI DN11(E574) BRASOV-ONESTI-BACAU
Destinatar: Primul-Ministru al Guvernului Romaniei
DOMNULE PRIM MINISTRU AL GUVERNULUI ROMANIEI,
Ne adresam in numele a sute de mii de bacauani si a milioane de romani a caror activitate si existenta sunt afectate de calitatea drumului national DN 11 . DN11 sau E 574 ,pentru ca are si rang de drum european, este un drum national care leaga Municipiul Brasov de Municipiul Bacau pe traseul Brasov- Onesti- Bacau si are o lungime totala de 179 de kilometri. Drumul national DN 11 este una dintre principalele rute de legatura dintre Moldova si Transilvania, fiind parcurs zilnic, conform datelor statistice, de 3500 pana la 8000 de autovehicule iar pe anumite portiuni numarul acestora depaseste cifra de 16.000. Camioane de mare tonaj ce transporta marfuri in si dinspre Europa de vest , autocare cu turisti care viziteaza Poiana Brasov si cetatile transilvane sau manastirile din Nordul Moldovei, autoturisme cu romani sau straini pe care interesele cotidiene ii determina sa foloseasca acest drum, au parte de experiente din cele mai neplacute. Gropi de toate dimensiunile , fisuri longitudinale sau transversale, portiuni de asfalt valurit, parapeti cazuti sau lipsa, segmente de sosea surpate, poduri cu termenele de exploatare expirate ,iata elementele definitorii pentru intreg traseul, dar cu precadere pe portiunea Onesti-Bacau .
Stim ca exista un studiu de fezabilitate ai carui indicatori tehnico-economici au fost aprobati prin hotarare de guvern inca din anul 2009 dar odata cu aparitia MASTER PLANULUI GENERAL PENTRU TRANSPORT modernizarea DN 11 a disparut din preocuparile diriguitorilor infrastructurii rutiere romanesti. Este evident ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro