Bulgarii s-au miscat "mai cu talent" decat romanii la atragerea de fonduri europene. Sofia are metrou la aeroport, Otopeniul o halta-n camp

Apoi, constatand ca traficul rutier este in continua crestere, municipalitatea din Sofia a ajuns la concluzia ca singura solutie este constructia unor linii de metrou, iar pe 28 ianuarie 1998 a fost inaugurat primul tronson, cu o lungime de 6,5 km si cinci statii.

acum 85 luni (28 Mar 2017)

Ca romani, avem mereu tendinta de a-i ironiza pe bulgari.

Pe vremea lui Todor Jivkov, in capitala Bulgariei nu exista transport subteran, Lucrurile au ramas neschimbate si in anii 90, cand transportul public era asigurat exclusiv de autobuze, tramvaie si troleibuze.

Apoi, constatand ca traficul rutier este in continua crestere, municipalitatea din Sofia a ajuns la concluzia ca singura solutie este constructia unor linii de metrou, iar pe 28 ianuarie 1998 a fost inaugurat primul tronson, cu o lungime de 6,5 km si cinci statii. Cititi textul integral in varianta print a ziarului Romania Libera difuzat la toate chioscurile de difuzare a presei in data de 29 martie 2017. ... Citeste intreg articolul pe romanialibera.ro